Gülüş Tasarımı

• Aralık 27, 2022
  • Comment: 0

Gülüş Tasarımı Nedir?

Gülüş tasarımı estetik diş hekimliğinde en sık kullanılan kavramlardan biridir. Gülüş estetiği birçok işlemin bir arada uygulanmasıyla gerçekleşir. Gülüş tasarımında çeşitli nedenlerle görünümü bozulan dişler, doğal ve güzel bir görünüme kavuşur.

Gülüş Tasarımı Hangi İşlemleri Kapsar?

Her hastanın estetik gülüş beklentisi farklı olacağından, estetik gülüş tasarımı kişiden kişiye değişiklik gösterecek ve yapılan işlemler her hastanın beklentileri doğrultusunda belirlenecektir. Bu işlemler belirlenirken elbette hastanın yaşı, yüz hattı ve cinsiyeti de göz önünde bulundurulmalıdır.

Gülüş tasarımı işlemlerine genel olarak bakacak olursak; öncelikle çürük dişler ve diş eti hastalıklarının tedavi edilmesi gerekir. Hastanın ihtiyacına göre belirlenen işlemler arasında genellikle; diş beyazlatma yöntemleri, diş eksikliklerinin implant ve protez uygulamalarıyla ortadan kaldırılması, porselen lamineler ve kaplamalar, zirkonyum kaplamalar, ortodontik tedaviler ve diş eti estetiği bulunur. Gülüş tasarımında en çok tercih edilen yöntemlerden biri de Hollywood Gülüşü. Bu işlem, dişlerin daha estetik ve güzel bir görünüme kavuşturulması için porselen kaplama ile gerçekleşir.

Gülüş Tasarımı Fiyatları

Gülüş estetiği fiyatları yapılan işlemlere, kliniğe ve kullanılan materyallere bağlı olarak değişiklik gösterebilir. Dolayısıyla, gülüş tasarımı fiyat almak için mutlaka bir uzmana danışmanızı ve ihtiyaç duyduğunuz işlemleri öğrenmenizi öneririz.